Wilrik van Omme, chauffeur op de 164 480 bij P. van Setten, mag zich een jaar lang de decibellenkoning noemen.
Na een spannende finale waarin twee runs werden gereden liet hij de concurrentie achter zich. De verschillende uitslagen geven aan dat het een behendigheidsspelletje is waar op het juiste moment gas gegeven dient te worden. Te vroeg of te laat schakelen is het verschil tussen winnen of verliezen.
Hoewel alle merken mogen deelnemen hebben wij er als V8power natuurlijk geen moeite mee als er een dikke achtcilinder wint.
Bedrijf |
Chauffeur |
Merk |
Type |
1e run |
2e run |
3e run |
3. A.v.Tuijl |
Jan de Waal |
SCANIA |
143H 450 |
105,9 |
109,7 |
109,3 |
1. P. van Setten |
Wilrik van Omme |
Scania |
164 V8 |
105,3 |
109,3 |
109,8 |
P. van Setten |
Peter van Setten |
Scania |
143 420 |
105 |
109,1 |
107,5 |
Patrick v/d Hoeven |
Patrick van den Hoeven |
Scania |
140 |
104,2 |
108,5 |
|
Nierop transport&Trafficservice |
Pieter Nierop |
Scania |
T 143 V8 |
104,2 |
109,3 |
|
2. Hendriks Transport Deurne |
Roland Hendriks |
Scania |
R500 |
103,8 |
109,3 |
109,7 |
Trans-Rivage |
Cor van Voorthuizen |
Scania |
143 450 |
103,4 |
106,2 |
|
Hoeksema Recycling |
Martijn Hoeksema |
Scania |
R560 |
103,4 |
107,5 |
|
S. Verbeek |
Chris Verbeek |
Scania |
R500 |
103,1 |
108,4 |
|
van heugten |
Peter van de Lagemaat |
scania |
143 v8 |
103 |
102,7 |
|
Duopak |
Ben de Groot |
Scania |
R500 |
103 |
110,1 |
106,8 |
van Zelst Transport |
Parco van Zelst |
Scania |
T 142 |
102,7 |
108,3 |
|
Deveho |
Paul Dekker |
Scania |
143 450 |
102,7 |
109,3 |
109,2 |
Jos Jansen Transport |
Jos Jansen |
Scania |
R500 |
102,7 |
109 |
|
Weijts Transport |
Rick Weijts |
DAF |
DAF 95 XF |
102,5 |
107,3 |
|